Kan du vara snäll och förklara logiken i det där?Börjat gilla denna såpass mycket att den nog får lämna, gillar inte detta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du vara snäll och förklara logiken i det där?Börjat gilla denna såpass mycket att den nog får lämna, gillar inte detta![]()
Haha jag vet hur det låter..Kan du vara snäll och förklara logiken i det där?![]()
Kloka ord.Haha jag vet hur det låter..
köpte mig en .005 med snoopy tavla vilket enligt mig är den finaste chronographen i världen.. sen fick jag tillfälle att testa IWCn och nu har den börjat växa på mig vilket inte fick hända.. speedyn måste stanna kvar, IWCn måste ut..![]()
Haha jag hoppas det iallafallKloka ord.![]()
Chokladbakis, eller?Ligger hemma med ont i huvudet och har beställt hem pizza
![]()
Chokladbakis, eller?![]()
Den ena åkomman vill man verkligen ha, den andra inte...Hoppas det! Vill inte att det är vinterkräksjukan som många andra verkar ha...
Vi handlade lite cigarrer precis..
![]()
Ha!VAB med dotra. Med "handdukskapuschong" som var en gåva från Libero... Hon går nu under namnet Supreme Wizardknight.![]()
![]()
Tkr hon ser ut som de högre ledarna i KKK Hahaha.Ha!
Hon är ju stencool ju!
Ge henne inte nåt lasersvärd!
Då kommer hon att bossa![]()
Våra fyrbenta vänner ja!Dom hungriga hundarna gjorde mig uppmärksam på att hinken med hundmat var nästan tom och behövde fyllas på från säcken i källaren. Sagt och gjort ...
![]()
![]()
Den ena åkomman vill man verkligen ha, den andra inte...
Trevlig kväll på dej!