Fick ett ryck och bytte från SD till DJ, passade på att putsa plexit och ta två snabba foton. Trevlig kväll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad hade du? Min hoppade två dagar varje dygn.Samma datumstrul som jag också fick smaka på?
Min var lite bättre! Den hoppade bara 1.5 dag.Vad hade du? Min hoppade två dagar varje dygn.
Aha. Två veckor alltså!Tack! Tills vidare är tills vidare, d v s tills det upphör![]()
Nej men det hade ju passat väldigt bra till nicketMåste bara höra med tanke på ditt nick. Handlar du med IPSC-prylar?
Bara köra igång, makalöst roligtNej men det hade ju passat väldigt bra till nicket
Är faktiskt inte ens utövare sorgligt nog
Vi får se. Kanske överraskar mig själv med riktig keeper, såna som normalt folk harAha. Två veckor alltså!![]()
Man blir lätt beroende av dem!Inte tagen precis just nu utan tidigare på planet ner till Ängelholm, våran första flygresa tillsammans![]()
Älskar den här klockan
![]()
Fick du ordning på länken?Haha exakt!
Bra där-Leker med mina Ninjor
![]()
![]()
![]()
Verkligen! Men måste medge att jag börjat spana efter vad nästa klocka ska bli, lite sugen på en omega seamasterMan blir lätt beroende av dem!![]()
Fick du ordning på länken?
BraJadå, löste det direkt jag kom tillbaka. Fantastiskt nöjd!
Two tone med svart tavla är riktigt snyggtVälkomnar senaste tillskottet och min första Rolex hem. SARB017 och R16233 bekantar sig med varandra på vristen.
Min Explorer är verkligen en keeper!Verkligen! Men måste medge att jag börjat spana efter vad nästa klocka ska bli, lite sugen på en omega seamaster![]()
Tack! Jag är helnöjd!Two tone med svart tavla är riktigt snyggt![]()
Tips bara: Vrist är en annan del av kroppen (fotled), ej att förväxla med engelskans wrist (=handled).Välkomnar senaste tillskottet och min första Rolex hem. SARB017 och R16233 bekantar sig med varandra på vristen.
Har just köpt min senaste (och sista) klocka. Tar härmed farväl av detta skitnödiga forum.![]()