Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Under skjortärmen är för tunnisar, dinkan ska displayas och beundras....Uppdatering! Vägrar ligga under manschetten så slutat försöka
![]()
Vadå??? Jag har aldrig sett någon kalori. Vem har det?
Go Agnelli style!Uppdatering! Vägrar ligga under manschetten så slutat försöka
![]()
Fan så bra North Flagen är!Gör sig julfin![]()
Papperskalender är outstanding det snabbaste och lättsammaste planeringssystem som finns!Konstatera 1: dags för ny kalender
Konstatera 2: tillhör utdöende släkte som kör på papperskalender
Ha bra eftermiddag allesammans!![]()
Papperskalender är outstanding det snabbaste och lättsammaste planeringssystem som finns!
Inga programvaror behövs. Lätthanterligt.
Kan inte drabbas av batteritorsk för att man surfat på KS!
Ordbehandlare man sedan med blyerts, ja då blir den ostoppbar!![]()
Så sant, 48 år ung!Instämmer till fullo, men törs jag gissa på att du precis som jag passserat 40)
Håller med, kan mycket väl bli min nästa klocka. Den eller Tudor GMT...Fan så bra North Flagen är!![]()
GMTn är sjukt fin den också.Håller med, kan mycket väl bli min nästa klocka. Den eller Tudor GMT...
Älskar att den inte är så tråkig, utan är lite rolig men har samtidigt klass så att säga.![]()
Aa det kan mycket väl vara så. Jag tänker mig detta upplägg.GMTn är sjukt fin den också.
Men Flagen känns nästan mer allround på något vis utan vridningen. Svårt val skulle jag tycka, men båda klockorna är toppen så inget val blir dåligt![]()