Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle bli ett fint band till din Apple Watch!Till vintern kommer alligatorerna upp o solar. Tur macken ( den vid Snake Road längs 75:an) har staket mot vattnet. Skulle inte stå så nära annars. Fast staketet håller nog inte om alligatorn verkligen vill igenom.
![]()
![]()
Mycket trevlig!!Tar en kopp... Min pappas gamla Omega är ute i arbetslivet igen efter säkert 25 år i byrålådan...
![]()
Säger som @Margarinkungen !Tar en kopp... Min pappas gamla Omega är ute i arbetslivet igen efter säkert 25 år i byrålådan...
![]()
Ser kallt ut här också men jag hoppas på att det inte är kallare än -5 när jag väl är framme...@sjökvist och @Margarinkungen !
I dag är det definitivt Agnelli-style som gäller, inventering i containern i -14![]()
Ska byta till blyerts!![]()
![]()
![]()
Nja, värst för fingrarna!Ser kallt ut här också men jag hoppas på att det inte är kallare än -5 när jag väl är framme...
jag ska besiktiga 30 byggnader... och även om jag kommer småjogga för att hinna med så är det klart skönare om det inte är svinkallt
Tyvärr upptagen hela eftermiddagen annars hade det varit trevligt med en fika. Ha en skön lååånghelg det är du värd.vaknade kl9 och sen blev det jobbsamtal till 9.30 nu sitter jag i kalsonger i soffan och väntar på kaffe för att sen duscha. Sen blir det polisförhör i helsingborg i 2h sen är man ledig för denna veckan! JIPPI!
![]()
Redan hemgångMyglar från jobb, slår till med en helt naturlig ögonblicksbild!
![]()