• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ordnar mat,
20181212_162244.jpg

Hur trivs du med den?

Bara testat den som hastigast, så ta det jag säger med en nypa salt:)

Som vintage-entusiast är det tämligen enkelt att bli förtjust i tavla och bezel. Sen älskar jag verkligen ”poleringen/slipningen” vid sidan av bandhornen (sjukt dåligt formulerat och syns inte på min dåliga bild). Vänligen kika på @yonsson sjukt bra bilder (och recension för övrigt:)).

Jag hade gärna velat prova den på band då jag inte riktigt gillade länken (eller egentligen låset).

Gillar även storleken, sen trodde/hoppades jag kanske att den skulle vara ännu nättare - men jag har ju alldeles för små handleder.

Bara testat den som hastigast, så ta det jag säger med en nypa salt:)

Som vintage-entusiast är det tämligen enkelt att bli förtjust i tavla och bezel. Sen älskar jag verkligen ”poleringen/slipningen” vid sidan av bandhornen (sjukt dåligt formulerat och syns inte på min dåliga bild). Vänligen kika på @yonsson sjukt bra bilder (och recension för övrigt:)).

Jag hade gärna velat prova den på band då jag inte riktigt gillade länken (eller egentligen låset).

Gillar även storleken, sen trodde/hoppades jag kanske att den skulle vara ännu nättare - men jag har ju alldeles för små handleder.

Håller med om att storleken känns lämplig! Rockar ju 39mm på Longinesen och stormtrivs!

Tillbaka
Topp