Frun var däruppe förra veckan. Hon fryser än...Värmer mig i soffan, satans kallt nu![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frun var däruppe förra veckan. Hon fryser än...Värmer mig i soffan, satans kallt nu![]()
![]()
Jo, vi har också myggfritt!Värmer mig i soffan, satans kallt nu![]()
![]()
Värmer mig i soffan, satans kallt nu![]()
![]()
StiligtDå var eventet avklarat och "belöningen" för 30 års tjänst är fotad
![]()
Smaskens!Precis glöggatt efter sen tuff session av Lucia utomhus![]()
![]()
Nu middag
![]()
Är det båten Puttgarten? Helt galet stället...Bästa med att studera i Skåne?![]()
Stämmer! Aldrig upplevt något liknande..Är det båten Puttgarten? Helt galet stället...
Många nedlastade fordon där....
Grattis! Bra jobbat!Då var eventet avklarat och "belöningen" för 30 års tjänst är fotad
![]()
GrattisDå var eventet avklarat och "belöningen" för 30 års tjänst är fotad
![]()
Har hängt mycket i Cha-am förr i tiden. Brukar ha som regel att ta moppen och leta upp något skönt ställe att käka frukost på. Har inte ro att käka på hotellet. Vet inte hur länge du är där, annars ska du iaf dra över till Cha-am någon kväll och äta på Bella Pizza, kul Thaigubbe som bott i Sverige i många år som fixar grym mat. Tar väl en kvart dit från Hua-Hin.Nej jag stannar inte så mycket på rummet. Men det här med frukosten är en 'big no no'. Att behöva gå till 7/11 för att få en anständig frukost. Nej för h-e
Grattis! Dags för mig att köpa en förtjänstklocka till mig själv för att jag stått ut med mig självDå var eventet avklarat och "belöningen" för 30 års tjänst är fotad
![]()
Haha klarar inte att balansera och fota samtidigtTGIT!
![]()
Så ni slipper fråga ...
![]()
TackGrattisFick du inte en klocka?
Du hittar säkert någon på nätet snart när dessa tröttnat på sina urGrattis! Dags för mig att köpa en förtjänstklocka till mig själv för att jag stått ut med mig själv![]()