Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan säga att jag ångrar att jag sålde denDen där tycker jag är den snyggaste omegan!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha tack! Nej då, har den bara lite hemma så just nu! Ska byta kronhals på torsdag förhoppningsvis!Glöm inte skruva in kronan![]()
Jobbar våningen ovanför så gick förbi för en timme sedan men nu hemma. Ha det så gott!Har vi några klocksnackare på Boquerian?
![]()
Wow!Mys! Nr 28 av 31.
![]()
Du har ju massa inserts över. Skicka överDags för lite kvalitetstid.
![]()
Haha, strålande
Bra tänkt!Nya borrar är inköpta. De gamla dåliga som skapar mer irritation än hål, är slängda!
![]()
Korv med bröd va till polaren, han saknar svensk mat efter 6 månader härHaha, strålandeMen du kunde fått något annat än korv med bröd
![]()
Haha, brukar jag ju göra första dagen iofsKorv med bröd va till polaren, han saknar svensk mat efter 6 månader här![]()
Vad är det i paketet då!? Håll oss inte på halster!Firar att det är helg med paketöppning och test av en för mig ny öl
![]()