Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brasilien, sommar nu.Var är du? Magiskt!
Nice!Brasilien, sommar nu.
Är som vanligt inte alls avundssjuk på dina dagar i Brasilien!32-34 grader varmt hela dagen, bärs och plockmat i poolen till middag medan jag kollar Beck på 4:an svalkar perfekt
![]()
![]()
Tja, du har väl två armar...![]()
![]()
Funderar vilken det får bli imorn. Grymt sugen på båda, men kör jag speedmaster blir det dubbeldag eftersom #speedytuesday..
kanske blir dubbelpipigt![]()
Haha känns bara så vulgärt, äsch, är väl en vanesakTja, du har väl två armar...![]()
Skönt! Åker själv dit på torsdag!Är i mosken
![]()
Stannar ett år till, julen 19 firas hemma i SverigeÄr som vanligt inte alls avundssjuk på dina dagar i Brasilien!
När var det du skulle komma hem?
Då får jag önska dig en trevlig resa! Temperaturen är perfekt här nuSkönt! Åker själv dit på torsdag!![]()
Tack! Ja vädret är härligt där nere över jul!Då får jag önska dig en trevlig resa! Temperaturen är perfekt här nu![]()
Ok!Stannar ett år till, julen 19 firas hemma i Sverige
Klart man gör!Någon mer som kollar på Beck?![]()
Nu blev jag hungrig!Dags för några köttbullemackor framför TV’n.
![]()
Ok!
Flyttar du ”hem” eller hamnar du i nån storstad?
20 mil enkel väg käns ju nära för en norrlänning!
Då kan man ju träffas för en fika![]()
Ha!Flyttar hem till mitt hus i södra Sverige, en gammal kvarn från 1700 talet, mycket norrlandskänsla där.
![]()
![]()
![]()
Ok!
Flyttar du ”hem” eller hamnar du i nån storstad?
20 mil enkel väg käns ju nära för en norrlänning!
Då kan man j
Hade det funnits jobb hade jag inte haft något emot att flytta tillbaka till någon av Norrlandsstäderna jag bott i tidigare, Östersund, Sundsvall, Umeå eller Luleå.Ha!
Mycket enkelt
Norrlandskänsla mot Norrland, gör valet enkelt!
Känslan vinner!![]()
Den där gröna Silverwave'n. Mums!Hjälper min fru att byta band på sina (läs: mina, som jag aldrig kommer att få tillbaka) klockor.
![]()