Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Herregud så bra!
Helt klart topp-2 tillsammans med Alpinisten.Är det här den bästa julgransklockan?
![]()
Du tar ditt jobb på största gravallvar...Gravar lax och dricker gravöl. Gravt engagerad i detta!
![]()
Bäst camo, kanske?Är det här den bästa julgransklockan?
![]()
Tänkte gravera alla era fyndiga kommentarer på min gravstenDu tar ditt jobb på största gravallvar...
Ja jag blir mer och mer förtjust i den här. Väldigt väldesignad tavla, ren och snygg.Herregud så bra!![]()
Svep resten av flaskan till torsdagsfrukost så kommer det att bli en oförglömlig redovisning för alla.Laddar inför torsdagens projektredovisning.![]()
Svep resten av flaskan till torsdagsfrukost så kommer det att bli en oförglömlig redovisning för alla.![]()
Tack!Sist kvar på jobbet. Blir en långkörare ikväll så att alla hinner få sina pengar innan jul.
![]()
På vägen till ett av våra jobb har vi åkt i en liten u-dal, med pyttesmå grusåsar, 100-150m långa, en vacker å och på den norra sidan flera klippstup. Återkommer med bilder, ska fråga lite klätterfolk om tips!Låter bra. Kan bli en resa norrut i sommar för att klättra, så dessa tips är alltid bra![]()
Du kan väl gå in i stallet blad loken.Önskar att jag jobbade inomhus.
Är väl snarare jag som behöver ett stärkande järn med tanke på helvetet jag haft med det här projektet.Haha! Låter som en plan, eller vad säger du @Allan Ballan
Gravar lax och dricker gravöl. Gravt engagerad i detta!
![]()
Här i norr, kan vi naturligtvis erbjuda det rätta tillbehöret till denna allvarliga mans julskinka!Du tar ditt jobb på största gravallvar...
Kom ihåg att låta kroppen frysa lite!Önskar att jag jobbade inomhus.![]()