• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

A63FBEB3-7B83-465C-89A4-AB9D16608215.jpeg
Bygger hus

Funderar på en vattentät klocka också. Ramlar i vattnet ibland sommartid och åker mkt långfärdsskridskor på höst/vinter då jag också hamnar i vattnet ibland. Har du något bra tips? Sällan under 2 meters djup.
Jag har mängder med tips baserade på mina egna högst subjektiva preferenser men det är fortfarande vinter och du är fortfarande väldigt ny här. Tro mig, din smak och dina behov kommer snart både både utmanas och ändras. Häng runt lite i de olika trådarna, tänk inte för mycket utan bara låt alla sköna bilder skölja över dig. Din hjärna och ditt hjärta kommer utmana varandra vare sig du vill eller inte. Du verkar passionerad så känn dig varmt välkommen till galenskapen! :D
Och tveka inte att PM’a om du vill ha råd.

Jag har mängder med tips baserade på mina egna högst subjektiva preferenser men det är fortfarande vinter och du är fortfarande väldigt ny här. Tro mig, din smak och dina behov kommer snart både både utmanas och ändras. Häng runt lite i de olika trådarna, tänk inte för mycket utan bara låt alla sköna bilder skölja över dig. Din hjärna och ditt hjärta kommer utmana varandra vare sig du vill eller inte. Du verkar passionerad så känn dig varmt välkommen till galenskapen! :D
Och tveka inte att PM’a om du vill ha råd.
Perfa! Har redan skaffat bilklocka. Bara båt/skridskoklocka som saknas. Återkommer via pm om jag fattar hur det funkar.

Tillbaka
Topp