Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow! Trodde det var helt omöjligt att vinnaDär satt den!
![]()
Plötsligt händer det!Wow! Trodde det var helt omöjligt att vinna![]()
100kr till mig och tjejen fick en ny lott, men inga miljoner direkt.Någon som blivit miljonär än? Här går det käpprätt åt skogen...
![]()
Man får väl vara glad för det lilla antar jag...100kr till mig och tjejen fick en ny lott, men inga miljoner direkt.
Väldigt bra, skön på handledenTrivs du bra med 36an?
Precis, det finns dom som inte ens har en lott.Man får väl vara glad för det lilla antar jag...
I min ungdom när man inledde helgen med turande och Helsingörsbesök hette det "håll Danmark rent, följ en svensk till färjan". Svenska kronan var dessutom värd mer än en dansk.På färjan från Helsingborg
![]()
JPS...Nostalgibil det där![]()
Jag och InOX bekanter oss med Julen, hon är snygg men inte mer.
![]()
Du fattas en Skalmanklocka i ditt excelark.Väntar på middag...
![]()
Jag är iaf kvar på Själland nu några dar, det blir en dansk julI min ungdom när man inledde helgen med turande och Helsingörsbesök hette det "håll Danmark rent, följ en svensk till färjan". Svenska kronan var dessutom värd mer än en dansk.![]()
Lite hygge är inte fel.Jag är iaf kvar på Själland nu några dar, det blir en dansk jul![]()
Jag är iaf kvar på Själland nu några dar, det blir en dansk jul![]()
+ lite Svaneke juleøl på detLite hygge är inte fel.![]()
japp + ankaDå blir det Dansk Fleskesteg![]()
Litta hønsesallad och hakke med är aldrig fel!japp + anka![]()
Detsamma vilken pangklocka, mysig!Önskar er alla en riktigt god jul...
![]()
Var på bryggeriet för några år sedan när vi hade MC-semester på Bornholm, riktigt god öl.+ lite Svaneke juleøl på det![]()
Så underbart, kör samma spektakel för ungarna de är helt lyriska i detta! Fick precis gå upp och koka gröt, simulera en uppäten tallrikHa en alldeles underbart god jul KS!
![]()
Ja helt galetSå underbart, kör samma spektakel för ungarna de är helt lyriska i detta! Fick precis gå upp och koka gröt, simulera en uppäten tallrikDessutom plocka bort tofflorna, han är klar me siitt jobb nu fick skriva avskeds brev o allt haha
De små liven asså![]()
Gjorde samma sak. Värsta är att jag "vann" 250 spännFan råka kryssa i fyran när det var tvåan...
![]()