Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smaksak antar jag. Jag tycker det funkar alldeles utmärkt.Ser det inte lite oproportioneligt ut?
Det är huvudsaken. Men se bild ovan...Smaksak antar jag. Jag tycker det funkar alldeles utmärkt.
otäckt läcker!
Man tackarotäckt läcker!
Skulle vara kul att få veta vad barnen kallar dina andra klockor?Jag och Benny (SD'n kallas det av barnen) skottar snö
![]()
Jo. Men jag tittar på 1655 som jämförelse, och den visaren är lika fet. Och funkar ypperligt.Det är huvudsaken. Men se bild ovan...![]()
Fast gul...Jo. Men jag tittar på 1655 som jämförelse, och den visaren är lika fet. Och funkar ypperligt.
Orange från början, dock har många bleknat till gult. Och i princip lika lång.Fast gul.....och inte lika lång väl?
All rightOrange från början, dock har många bleknat till gult. Och i princip lika lång.
![]()
Skulle vara kul att få veta vad barnen kallar dina andra klockor?
Hade Daytonan jag köpte av dig något smeknamn?