Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sålde du din Emperor?orup skrev:Marinmaster 300 Tuna. orup
Scaramanga skrev:
Snygg, har alltid gillat Serie 1 men aldrig kommit till skott.Micke Ni skrev:Idag pryder denna SS Serie 1 min handled.
/Micke Ni
Crowolf skrev:Kul att se att den får lite tid......på tangentbordet.
80talisten skrev:Sålde du din Emperor?orup skrev:Marinmaster 300 Tuna. orup
Målarn skrev:Känns Väldigt Tomt idag....
![]()
Fryken skrev:Målarn skrev:Känns Väldigt Tomt idag....
![]()
Uäähh!!! :shock:
Målarn skrev:Fryken skrev:Målarn skrev:Känns Väldigt Tomt idag....
![]()
Uäähh!!! :shock:
Tycker också exakt så.. :x
Scaramanga skrev:Blir sugen att slipa en billig blank klocka jag har liggande. Vad tror ni?
yonsson skrev:Scaramanga skrev:Blir sugen att slipa en billig blank klocka jag har liggande. Vad tror ni?
Kör! Det är ju inga konstigheter.
Min upplevelse är att det inte tar bort nämnvärt mycket av själva materialet om man använder fina sandpapper. Att däremot köra direkt med grovt papper tar ju bort mer material. Om du vill ha en fin borstad yta utan riktning på borstningen, så rekommenderar jag 1200-papper, vilket jag använde ovan.Scaramanga skrev:Men dåså! Den är så blank och ful. Blir det inte bra är det väl bara att polera den igen![]()