Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I mina ögon det trevligaste! Clarion PackhusetKul vilket hotell valde ni?
Rasande trevlig dinka du harTar en välförtjänt öl
![]()
Ölen är bättreRasande trevlig dinka du har![]()
Bästa dykarenAbooow den är Nice!![]()
Glädjen kanske är större i morron.Kollar QX gaygala och försöker glädja mig åt att jag slipper bakfyllan som jag brukar få när jag upplevt den live.
![]()
Sista plats för trion!Poor man's pepsi och första tv kvällen på säkert 2 månader
![]()
Ja det vart det. Dok så vart jag riktigt besviken på årets Melodifestival tycker inte någon var särskilt bra.Sista plats för trion!
Detta var andra deltävlingen, den första var ännu sämre.Ja det vart det. Dok så vart jag riktigt besviken på årets Melodifestival tycker inte någon var särskilt bra.
Tur att du är krasslig så finklockan inte får snö på sig.![]()
Halvkrasslig inne och snö ute. Tar på mig finklockan och målar naglarna för att förhindra start av stora spontanprojekt.