Bastar, ved eldat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det va bra drag i warszawa va?Gör sig iordning på hotellrummet inför en kväll till i Warszawa
![]()
Det va bra drag i warszawa va?![]()
Njuter av dom sista dropparna i flaskan. Varför i h-vete gör dom flaskorna så små ...?
![]()
Inget allvarligt hoppas jag. Precis nattat min.
![]()
Haha ok! Grym stad! Prova Sopot på sommarn om du inte varit där![]()
Fast nej då, hyfsat lugnt. Där med en dam och håller egentligen bara en konstant salongsfylla. Vodka till lunch varje dag är knepet
På med brunt läderband för fan!!Speedmastern tillbaka på armen. Iskall öl från fäderneslandet. Nu känns det gött!
![]()
Ha ha! Det som @rogart-63 gjorde till mig är både det ballaste och skönaste lädret ever men jag är riktigt såld på natos! Det tjusiga crocobandet behöver mer tid och massage innan det blir kattens pyjamas men det har definitivt framtiden för sig!På med brunt läderband för fan!!![]()
I löööv itHa ha! Det som @rogart-63 gjorde till mig är både det ballaste och skönaste lädret ever men jag är riktigt såld på natos! Det tjusiga crocobandet behöver mer tid och massage innan det blir kattens pyjamas men det har definitivt framtiden för sig!
För dig Subby
![]()
Hopas det inte blev pannkaka av rajrajet.Ikväll blir det "RajRaj"!! Panerairaj!!
![]()
Den där luktar gott imorgon. Avis.Efter bastu kräftor
![]()
Vad puttig subben ser ut.