• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
RicVin skrev:
Ekmikael skrev:
Kände mig tvungen att köpa frugan en liten present i förebyggande syfte eftersom man har inkommande klocka i början av veckan. :D

epytarer.jpg

Fin klocka hon fick!!

Missade att skriva att det är väskan i bild som är presenten. Klockan behåller jag själv. :D
 

Dansken

Breitling
Har jour i jobbet så det blir inte mycket gjort men man är i alla fall hemma ,tar en fika ock kollar på min nya Seiko. :D
 

JohanHLM

Rolex
Imorgon läggs denna på posten (glömde ta ett sista kort innan jag packa ner den) och finns inom kort hos en annan forummedlem :D
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    360.6 KB · Visningar: 145

Gentle_Giant

Cartier
Testar det sprillans nya meshet idag, diggar verkligen spännet som fungerar på samma sätt som flygstolens säkerhetsbälte. Lite småorolig för märken på claspen dock! :|

e7uvy9ar.jpg

4a2epegu.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kör Daytona hommagen idag...
C6231849-ECAF-4481-858A-D9E3156F7BF9-520-00000071754A0B14_zps0f014632.jpg

Faan vet om inte denna är snyggare än vilken Daytona som helst... ;)
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor

JohanHLM

Rolex
CaptainOats skrev:
JohanHLM skrev:
CaptainOats skrev:
JohanHLM skrev:
Imorgon läggs denna på posten (glömde ta ett sista kort innan jag packa ner den) och finns inom kort hos en annan forummedlem :D

Fint, trevlig bakgrund vad/vart är det ?

Utanför dörren till svärföräldrarnas sommarhus i Båstad :D

Ser riktigt fint ut :) dock skulle det passa bättre med en dykare där va hehe

Är på G, redo att plocka ut på posten imorgon men den kommer inte kvala in under "Dagens Seiko" :D
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
JohanHLM skrev:
CaptainOats skrev:
JohanHLM skrev:
CaptainOats skrev:
JohanHLM skrev:
Imorgon läggs denna på posten (glömde ta ett sista kort innan jag packa ner den) och finns inom kort hos en annan forummedlem :D

Fint, trevlig bakgrund vad/vart är det ?

Utanför dörren till svärföräldrarnas sommarhus i Båstad :D

Ser riktigt fint ut :) dock skulle det passa bättre med en dykare där va hehe

Är på G, redo att plocka ut på posten imorgon men den kommer inte kvala in under "Dagens Seiko" :D

Bra, paketöppningstråd då att vänta !
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@klockodile
Jag tycker du ska starta en tråd där du lägger upp dina klockor, för det dyker upp nya gudingar hela tiden.

@joberman
Vad tycker du nu då? Är det din första mm300?
Jag brukar köra min på retro rubber. Sitter grymt skönt på gummi.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
yonsson skrev:
@klockodile
Jag tycker du ska starta en tråd där du lägger upp dina klockor, för det dyker upp nya gudingar hela tiden.

@joberman
Vad tycker du nu då? Är det din första mm300?
Jag brukar köra min på retro rubber. Sitter grymt skönt på gummi.

Japp, min första MM300. Min första moderna Seiko över huvud taget faktistkt. Har en 6105-8000 och en 6139-6002 sedan tidigare.
Jag gillar MM definitivt. I synnerhet när jag växlade från länk till Isofrane. Det hängde med ytterligare ett gummi från Molle som jag ska testa framöver. Vad är ett retro rubber?

JoberMan
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Rber skrev:
Budget Iso. Typ. Mycket mjukare (skönare?) dock.

Kostar 200kr på timefactors, så det är lite skillnad. Jag var för snål för att lägga 1000kr på ett gummi, speciellt eftersom jag ville ha olika storlekar och modeller. Dessutom luktar det inte vanilj som isofrane gör. Mjukt, skönt, bra, billigt helt enkelt.

GSen sitter på idag för övrigt, men det kommer inga bilder på den förrän i eftermiddag när den bytt kläder.
 
Topp