Julle
Basic
Den där snubben har läst din signatur det är det..Anledningen till att jag inte åker kommunalt:
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där snubben har läst din signatur det är det..Anledningen till att jag inte åker kommunalt:
![]()
Haha måste va så! Han har också lärt sig av Matthew McConaugheyDen där snubben har läst din signatur det är det..![]()
Klart man följer hans visa ord!Haha måste va så! Han har också lärt sig av Matthew McConaughey![]()
Helvit Atlas! Är det en mod? Snyggt som bara den, men aldrig sett den tidigare.Strax åka på påskmiddag.![]()
Min favorit-timekiller, förutom KS förstås ;-)Fördriver tiden med lite Hearthstone, snart bär det iväg till mormor för påsklunch med delar av släkten.
![]()