David Eriksson
Guld
Läser söndags-Rocky.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jobbar fortfarande febrilt på att se om jag kan patinera a la brons, går så där...
![]()
Det är söndag, så rent tekniskt är det ju vilodagen så du har rätt i att strunta i det!Ställa klockan? Orka, de lördag, eller nåt!
![]()
Haha, faktiskt. Tanken skog mig ocksåsnopen du skulle bli om du lyckades![]()
Ah, godaste påsk- och julmusten i stada!Efter gymmet tar man en påskmust, och om man bor i Västerbotten måste det naturligtvis bli Zeunerts...![]()
![]()
Japp, och fördelen är att här uppe i norr finns den i överflöd!Ah, godaste påsk- och julmusten i stada!![]()
Kanske dags att vi crowd fundar ett rejält skrovmål åt dig, din stackareGenomlider ännu en måltid med rester.
![]()
MJF, Mat åt Jabla- Fonden? Sign me up för 100:-Kanske dags att vi crowd fundar ett rejält skrovmål åt dig, din stackare![]()
En "loyal keeper"Är det därför du behöver en loyal klocka?![]()
I see Gant, GANT EVEEYWHERE...Der
Det är lugnt, du har desto större känsla![]()
Ännu bättre om det är en keeper, för snygg är den, riktigt snygg!En "loyal keeper"![]()
Blunda, skrik besvärjelser över dem och tvinga dem logga på KS så överlever du. En snabb whisky för magen och nerverna så klarar du dig. Vi finns här för debriefing också, så du kan vara lugn. Vi har full förståelse för situationen du befinner dig i....I see Gant, GANT EVEEYWHERE...
Tackar! Snygg på båda perlon och hirsch!Ännu bättre om det är en keeper, för snygg är den, riktigt snygg!![]()
Känner mig tröstad, samtidigt som försöker hålla ut lite till, jag såg nyss en Regal också och situationen försämrades, men jag lever än sålänge och ska göra mitt bästa för att överleva kvällen utan hjärnskador. Håll tummarna och släng en tanke hit...Blunda, skrik besvärjelser över dem och tvinga dem logga på KS så överlever du. En snabb whisky för magen och nerverna så klarar du dig. Vi finns här för debriefing också, så du kan vara lugn. Vi har full förståelse för situationen du befinner dig i....