Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte du väl?Edit: tokfel
Det var datafel. Berodde inte på mig.Inte du väl?![]()
Den är grym den där! Grattis.Fått en ny klocka idag! Supernöjd
![]()
Fel på datan brukar vara... ?Det var datafel. Berodde inte på mig.
Bytt Bratten mot lite annat guld!
![]()
Stort grattis! Kompletterar den övriga samlingen väl.Fått en ny klocka idag! Supernöjd
![]()
Det hamnade lite benfri fläskkarré på grillen idag. Frågan är vilken klocka det blir imorgon då? Det grisigaste jag har är en VC-kopia men den kommer jag aldrig att använda igen! Den kommer att skickas till dig för destruktion!Efter lite vin var det enda jag kom på: Pekinganka och Longines.![]()
Den är så fin! Grattis!Fått en ny klocka idag! Supernöjd
![]()
Jag tar gärna emot den.Det hamnade lite benfri fläskkarré på grillen idag. Frågan är vilken klocka det blir imorgon då? Det grisigaste jag har är en VC-kopia men den kommer jag aldrig att använda igen! Den kommer att skickas till dig för destruktion!![]()
Kotlettfrilla blir det inte. Men jag får väl kila ned till Bergströms och tjacka en guldsub morgon.Jag tar gärna emot den.
Kotlettfrilla och stekarklocka kanske kan vara något?
Påminner mig om NES 8 bitars och Duck Hunt.
Säg bara inte till hustrun att det var mitt förslag.Kotlettfrilla blir det inte. Men jag får väl kila ned till Bergströms och tjacka en guldsub morgon.
Haha tackar!Den klär dig!![]()
I korthet bestod datafelet i två kommentarer på citat som blandades ihop och det blev lite för lustigt och sen kunde jag inte rätta till det och då blev det bara för mycket fel och tokigt och pinsamt och sen blev allting svart. Typ så.Fel på datan brukar vara... ?![]()
Klart att jag kommer att skylla på dig!Säg bara inte till hustrun att det var mitt förslag.![]()
Kallas ju grishals här i Skåne. Kanske ngt med ny kronhals??Kotlettfrilla blir det inte. Men jag får väl kila ned till Bergströms och tjacka en guldsub morgon.
Tror jag inte dugg på om du inte har skärmdumpar.I korthet bestod datafelet i två kommentarer på citat som blandades ihop och det blev lite för lustigt och sen kunde jag inte rätta till det och då blev det bara för mycket fel och tokigt och pinsamt och sen blev allting svart. Typ så.