• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_5505.JPG
 

CyberAndre

Cartier
På väg till Madrid med en grymt fin klocka, måste väl tilläggas? Tycker om den där modellen! Skulle jättegärna äga en. Det är en balans i allt den har i såväl märke, färg och kvalitet. Alltså den är så fin så det skulle vara lätt att bläddra förbi bilden med tanken "Ja, den där klockan är så jävla fin så den behöver jag inte ens kommentera"!

Och sedan kan man (jag) vältra sig i avundsjuka lika grön som den vackra färgen.
Vilket jag gör just nu.
 
Senast ändrad:

Jeppsonns

Cartier
Packar upp och kopplar in, känns redan som man är nöjd trots att man inte hunnit kolla någon film.

Känns som det är kvalité rakt i genom, både hur det är packat, och spelaren i sig! Tung som ett As!

IMG_2987.JPG
IMG_2988.JPG


Förmodligen inget att hänga i julgranen när det kommer till HDMI kabel, men dock vackert att det följer med!
IMG_2991.JPG

Spara kartongen så den är fullset den dagen du ska flippa!
 

CyberAndre

Cartier
Volvo 740, 1990 årsmodell & En ny GS? Otippad kombo?!
Kanske inte!! Samma förväntningar har jag! Dvs att gå igenom besiktningen år efter år efter år efter år efter år efter år efter år efter år. Igen. Utan anmärkningar.
Om Volvo en gång betydde "Jag rullar", så kanske man kan tänka Seiko "Jag tickar". År efter år.
Länge. LÄNGE må de rulla och ticka!
IMG_0829 (1).jpg
 
Senast ändrad:
Topp