Det låter härligt gott in för julen.
Yes det är det. Lite isländskt lammkött å så. Slår svenskt med hästlängder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det låter härligt gott in för julen.
Förbereder mig för Nobelmiddag (hos vänner, inte i blå hallen)
![]()
"Egenbal" eller Nobelbanketten?Går mot bal snart
![]()
Kan hålla med dig om det,själv används det mycket från den samiska mat kulturen i våran julbord.Yes det är det. Lite isländskt lammkött å så. Slår svenskt med hästlängder![]()
Riktigt stabil combo där!COYG! Premier League med speedyn, och en öl såklart.
![]()
Tyvärr blev jag inte bjuden till nobelbanketten i år... heller :/"Egenbal" eller Nobelbanketten?![]()
Skulle vilja säga "äsch, det är inte så kul som det ser ut". Men, jag kan säga att det är rätt häftigtTyvärr blev jag inte bjuden till nobelbanketten i år... heller :/
Congrats, vad är det för grader i karate? Vilken färg tog nu nu?Tar det lugnt i soffan efter lyckad karategradering.
Tackar. Avancerade till orange idag. Har vitt och gult bakom mig och grönt, blått, brunt och svart framför mig, i nämnd ordning.Congrats, vad är det för grader i karate? Vilken färg tog nu nu?![]()