Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra gissat! 2017 GT-R, faceliftad, snabbare och bra mycket bekvämareGalet! vad är det för bil? Nissan Gt-R ?
Ett vettigt alternativ till kollektivtrafiken med andra ordBra gissat! 2017 GT-R, faceliftad, snabbare och bra mycket bekvämare
![]()
Oui, 36000 beats/h. Sekundvisaren flyter fint!kool, 36.000? knattrar snarare än tickar?
Helt störd bilBra gissat! 2017 GT-R, faceliftad, snabbare och bra mycket bekvämare
![]()
Grym! Vad är det för årtal på denna?En massa möten idag och flyg bokat för utbildning senare i januari.
Poznan i januari är inte lika bra som poznan i juli.
![]()
Vad har du där!? Berätta gärna mer...
2016, nästan vintageGrym! Vad är det för årtal på denna?
Bra frågaVad har du där!? Berätta gärna mer...
Gillar den skarpt! Inte sett den tidigare, nyinkommen?Bra frågaVet inte mycket om den, men gissningsvis en ovanlig poormans sub från 80-talet. Eta 2824-2, skruvad krona, lugholes, patinerad matt tavla. Mycket bra alternativ, om man inte vill lägga 5-siffrigt på en semi-vintage Rolex/Tudor sub.
Hör av dig när du inte gillar den längre så kan jag ta över vårdnaden.Tack, jag är rätt nöjd jag medJapp, kom igår.