Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt! Ännu en medlem i Doxaklubben.Årets första köp. För mig nytt märke jag aldrig ens sett live förut. Kul sak
![]()
Jag är extremt lättpåverkad och faller lätt för grupptryck. Ett varningsexempel för att saker kan gå överstyr om man frågade kuratorn i mellanstadiet...Trevligt! Ännu en medlem i Doxaklubben.![]()
ahh nej mena henne.. håller med dig fullt. hemskt kolla bara alla kända i LA... stackareKan inte va skoj att få hela sitt liv utfläkt i media
Ja där är det ännu värre, kan inte va kul att se sig själv sådär på löpet, fy fanahh nej mena henne.. håller med dig fullt. hemskt kolla bara alla kända i LA... stackare
Haha jäkla polski "Smaka den här, o den, o den, o den...."Bättre än all vodka senast?![]()
Grattis!En bild från gårdagen men har den på fortfarande. Måste ju vara ok när man precis fått en grabb!
![]()
Köp en liten Cetec och montera den vid batteriet. Har så på alla mina fordon, perfekt!Otroligt hur mycket man måste skruva bort för att hitta batteriet.
Tror jag köper ett nytt och monterar laddkabel.
![]()
HalvBRA...Har alltid undrat varför de heter BRA, en timme försenat på hemresan i söndags.
Larvar mig i paketöppningstråden !
![]()
Tredje i skaran så detta är en baggisGrattis @Johnne
Antar att det blir mindre av dig här nu, de första veckorna är tufft med en liten krabat![]()
Mycket bra! Tummen upp.Submariner på jubilee; snyggt eller bara fel?
![]()
Skjuter HS på bf1
Tack! Dessvärre minns jag inte, haft det säkert 5 år.Fint nato.
Vart kan man köpa? Sånt
Den har använts konstant i nästan en månads tid, något som måste vara någpt slags personligt rekord under tiden jag har haft fler än en klocka!Ser ut att trivas bra den där!![]()
Grattis farsan, jättekulTredje i skaran så detta är en baggis![]()
Jag går helst inte in på detaljer, men han förtjänar detVad fan har Helmut Sinn gjort dig?
Har en Ctech med snabbkoppling och monterad sladd på övriga hojar i familjen.Köp en liten Cetec och montera den vid batteriet. Har så på alla mina fordon, perfekt!
I frugans bil sitter det dessutom ett Yellowtop Optima pga bensinvärmaren. Tål vilken misshandel som hellst!