Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi får hoppas att du är mer uthållig i ditt löfte än @Asplund...![]()
Sorry! Men jag är väl den enda som inte har hånat dig i den tråden? Så jag passar på här istället!Haha vafan..
Wah hooo!
Tack ska du ha!Wah hooo!
Grattis till en underbar klassiker!
Konstnärsdrömmarna får frugan stå för..Tyckte bättre om när du speglade juleljus i glaset, Lite konstnärsdrömmar som grott?
Bara Njut! Och bomba på med bilder!Tack ska du ha!
Jag är riktigt nöjd.
Bra kruka det där... och klockan, såklart!Vi provar nato på flygarn
![]()
Yep, the' kanna nr 1Bra kruka det där... och klockan, såklart!![]()
Blev det ett köp??På besök hos #Engströms för lite gott snack....![]()
Nej, är väl säkert någon växjöbo som står på kö!Blev det ett köp??![]()
Synd, hade varit trevligt att träffa legenden från Växjö! Blev det 116500?Då gick vi om varandra med några timmar. Nydligen hemkommen från Engströms och snack och handlande.
Trevligt! Den vill jag veta mer av(även fast jag gissar att den är alldeles för stor för mig)
Önskar att jag kunde trycka på gillaknappen en tio, femton gånger nu!Bara njuter av 16570 från 2008 M-serie. Perfektion!!
![]()
Tack snälla vän! Älskarn också.Önskar att jag kunde trycka på gillaknappen en tio, femton gånger nu!
Den är verkligen fin!![]()
Bara njuter av 16570 från 2008 M-serie. Perfektion!!
![]()
Underbara, 4:e gången gillt...Stort grattistrevliga klockor dom där explorer 2
I wish...nej, det fick räcka med en 214270 denna gången.Synd, hade varit trevligt att träffa legenden från Växjö! Blev det 116500?