Grym bild! Och jätte avis på att ni redan har vår. I förrgår hade jag -19 när jag åkte till jobbet..Metrologisk vår här i Skåne så en täthetstest kan inte skada.
![]()
Om det bubblar är den tät? har jag hört...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym bild! Och jätte avis på att ni redan har vår. I förrgår hade jag -19 när jag åkte till jobbet..Metrologisk vår här i Skåne så en täthetstest kan inte skada.
![]()
Om det bubblar är den tät? har jag hört...
![]()
Lite guld på snöskyffeln så hade det varit en perfekt matchning.Kan nog inte komna på något värre än att skotta snö faktiskt!
![]()
Haha nej, det står ju 3-0 till Sverige efter första halvleken
Rysslands lag blev segHaha nej, det står ju 3-0 till Sverige efter första halvleken.
Bra val på kvinnodagen.Söker lite inspiration till nytt bläck!![]()
Förr eller senare kommer alla till insikt!Kvällspromenad i snön, nu tycker t om jag att det räcker med snö!![]()
Det är du som sprider din klokhet till oss andra!Förr eller senare kommer alla till insikt!![]()
Vi försöker nog sprida både klokhet och galenskap (tack och lov) alla här på vårat fantastiska forum!Det är du som sprider din klokhet till oss andra!![]()
Finns en särskild tråd för det där.Monterat nya bandet på klockan.
Custom made av @MickeJ
Riktigt nöjd.
Haters gona hate, men det s--ter jag i.
Bund är skönt och matchar min rock'n roll stil.
![]()
Eller tvärtom.Ha! Ser fel ut på rätt sätt!
Och med rätt knyck hoppar vridringen av.Testar Tool-watch-photography
![]()
Finns en särskild tråd för det där.![]()
Minnet är kort hos trådstartaren...Tråden om klockor som flyger?![]()