Jag visste att det skulle funka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag visste att det skulle funka.
Absolut! Funkar bra med analogt och tryckt med GMT ifall..Fler som vågar vägra gps-klocka med?
Fantastiskt med små plan! Närvaron med marken/ utsikten är total!Var som att åka i en stor gungstol. Märklig känsla jämfört med charterflygen man är åkt![]()
Snyggt där. Gmt är bra om man springer vidare in i nästa tidszon, gratulerar!Absolut! Funkar bra med analogt och tryckt med GMT ifall..
Bra initiativ!Inte för att konkurrera med KS-barncancer insamling. Men för den som har utrymme så vädjar jag till att donera en slant till Hjältarnas Hus för barnens möjlighet att kunna bo med sin familj i ett hem-liknande miljö under jobbiga behandlingar av t.ex. cancer så finns Swish-konto: 123 123 7569
Invigning av nytt hus i Umeå idag!
![]()
![]()
![]()
Ska till affären och handla lördagsmys![]()
ny klocka
Grymt bra jobbat! Själv skulle jag aldrig en tänka tanken...Avnjuter en välförtjänt bitter på altanen efter att ha genomfört mitt 24:e Glteborgsvarv.![]()
Tack! Nöjd trots nytt personsämsta halvmaraton.Grymt bra jobbat! Själv skulle jag aldrig en tänka tanken...![]()