Pga högt alkoholintag och bristande självkontroll tar jag och självcensurerar mig själv under resten av kvällen.... snart Rammstein live 
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittat en ny kärlek?Hockey!
![]()
Glöm det. Nu lyser folk med mobilen. På min tid körde jag med hårsprej. Det blev en jäklans redig flamma!I wanna see your fucking cigarette lighters !
![]()
![]()
Jag vet hehe, det var nog mest Ozzy som körde dettaGlöm det. Nu lyser folk med mobilen. På min tid körde jag med hårsprej. Det blev en jäklans redig flamma!![]()
Jaa!! Haft växtvärk i bröstet hela dagen. (Hjärtat har återgått till normal storlek igen). Tack kompis! @JohnZ !!!Hittat en ny kärlek?![]()
Hur cool som hellst!Hittade denna relik i lådanhehe säkert från 1980 typ
//Simon
Det var som attan! Vad roligt! Grattis och hoppas att det tråkiga får ett någorlunda ok avslut. Fira och njut nu!!!Jaa!! Haft växtvärk i bröstet hela dagen. (Hjärtat har återgått till normal storlek igen). Tack kompis! @JohnZ !!!
![]()
![]()
Ja den är det inget fel påhan har bra smak ser jag![]()
Skar mig på boetten när jag testa den.. sylvassDet var som attan! Vad roligt! Grattis och hoppas att det tråkiga får ett någorlunda ok avslut. Fira och njut nu!!!
PS den ser ut vara i kalastrim! DS
Lunnasparris?Lördagsgodis!
![]()
Nej, faktiskt köpt i Tyskland igår.Lunnasparris?![]()
Lyx lyxNej, faktiskt köpt i Tyskland igår.