Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
hahahaha
Riktigt j-la bra grabbar!Repris från @Stefanweei![]()
Nej. Det orkar jag inte. Men däremot fick dagens klocka vara med och jaga bort en älg från spåret. Det stod människor i spåret och tittade på en älg som stod i spåret och naturligtvis tittade älgen tillbaka. Jag ville förbi och hem för jag var nästan färdigsprungen. "Den är så stor" sa människorna. "Det är en fjolårskalv. Den ska undan. schoo schoo" sa jag några gånger och viftade med armarna utan att sluta springa. (Men jag tittade faktiskt efter en mamma till den) Och älgen flyttade sig. Den kände nog igen en bestämd mamma när den såg en. Då kom jag på att det här måste jag nog ta kort på för annars tror ingen mig.Va!
Ingen kvällsklocka efteråt???![]()
Och Tissotten tickar på!Medan andra festar och njuter av cigarrer känner jag mig rätt sliten så en stund i poolen på hotellet sen blir det nog sängen...![]()
Slängde ihop lite Tacos istället för toastKom precis hem efter en ruggigt trevlig kväll med klocksnackare![]()
Blev mätt på min 7 eleven-shoppingSlängde ihop lite Tacos istället för toast![]()
Om det kan vara nån tröst?! Det gamla tjejbasketlaget hade reunion här på orten, i samband med ett kulturevenemang. Tre av de gamla spelarna drabbades av brusten hälsena inom 5 minuter... Deras sommar kommer att likna din![]()
Beundrar min nya sko som jag ska njuta av i 8 veckor framåt.. det blir en badlös solsemester..
Hälsena av efter barfota fotboll med grabben ..