D
Deleted member 11690
Guest
Fint att höraHärligt! Vi är på samma våglängd.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint att höraHärligt! Vi är på samma våglängd.![]()
Samma våglängd men blir nog högst en på fem. Beror mest på hennes intresse.Härligt! Vi är på samma våglängd.![]()
Bara jänkebilen som saknas.Grillar, dricker öl på bakfyllan och lyssnar på Eddie Meduza.
![]()
Kul! Vilken klocka skall hon köpa?Vankas korvgrillning! Har även börjat få runt frugan på ett nytt klockköpframtiden ser ljus ut helt enkelt !
![]()
Klockan är ok den med!Allt är bra nu. Lördag. Ölen är kall och god.
![]()
Du behöver en Kermit! Stora visare o index men med normalboett.Bara njuter, när jag körde 16570 tyckte jag visarna var för stora på 216570 och att klockan blev oproportionelig men nu tycker jag att 16570 ser oproportionelig ut. Så jäkla nöjd med fantomvisarna och den matta tavlan som skiftar lite i brunt i solljuset.
![]()
Trodde vi hade pratat om det här!Testar natoband inför sommarens äventyr
![]()
Har den som en av dom stora. Gillar verkligen den. Vilken ref har din ?Du behöver en Kermit! Stora visare o index men med normalboett.
![]()
Du vet ju vem som har vad så bara att planera din roadtrip!Ska klämma på lite klockor i sommar, kraftigt ångestskapande detta!
Men god hjälp på vägen att läsa dina och andras funderingar och uppfattning om saker!
Det är så små detaljer som avgör om "det" finns hos det man är intresserad av!![]()
Mycket kulKul! Vilken klocka skall hon köpa?![]()
Kanske något för din första Rolex?![]()
Insåg till min förskräckelse att jag inte äger någon klocka som lämpar sig för att gå runt i trädgården i min blommiga sommarklänning när jag ägnar mig åt lättare husmorssysslor såsom att knipsa solvarma fläderblommor. Men jag tar det minsta jag har idag.
Läste först brygghandel men blev grymt besviken!Spenderar tid på bygghandel
![]()