Tack! Har faktiskt bara ägt en Daytona tidigare, men den ägdes bara i en dag :/ Denna behålls garanterat längreStiligt! Den ser tung ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Har faktiskt bara ägt en Daytona tidigare, men den ägdes bara i en dag :/ Denna behålls garanterat längreStiligt! Den ser tung ut![]()
Lättare när man har ett antal betjänter, chaufför, kock och trädgårdsmästareVilket jobb att göra så många handduksrullader MEN trevligt!
Grattis!Jahapp! Då blev man med Daytona![]()
![]()
Tack! Japp, Kostar ju nästan som stålarna numeraGrattis!
Är det VG?
Skål på digThis one is for you @jabla @MissDatejust @Allan Ballan mfl!!
Närmare än så här kommer jag tyvärr inte GTGn... Om inte ett under sker.
Skål på Er!!!
![]()
Håller med! Mycket trevliga. Vi kan väl köra ett byte rakt av mot din 556?Skulle nog behöva en sådan som beater. Skittrevlig både med och utan färgstänk.![]()
Tog en promenad efter kvällens middag. Tycker att det blev en riktigt skön bild av en härlig klocka.
![]()
Den klockan känner jag igen!Lite välbehövd paus från almedalscirkusen
![]()
Sinn är inga klockor man gör sig av med. Man skaffar bara nyaHåller med! Mycket trevliga. Vi kan väl köra ett byte rakt av mot din 556?![]()
Grattis!Jahapp! Då blev man med Daytona![]()
![]()
Hehe, sant! Längtar tills jag får köpa min första Sinn. Har faktiskt funderat lite på att sälja, lite osäker dock.Sinn är inga klockor man gör sig av med. Man skaffar bara nya
Men jag kan vara spekulant om du vill sälja!![]()
En 116610LV (Hulk) hade ju passat riktigt bra till din Kermit.Dammar av Kermit och min gamla Edifice en sväng.![]()
![]()
Eller en Kermit?En 116610LV (Hulk) hade ju passat riktigt bra till din Kermit.![]()
Tack! Hoppas den fastnarGrattis!
Tugga försiktigt kan finnas guld i botten.Mättar magen i Sundsvall!![]()
![]()