Verkligen. Helt galet skick!Så jävla mysig47 bast!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen. Helt galet skick!Så jävla mysig47 bast!
GalenBeundrar lumen och njuter av en cigarr
![]()
Trevlig helg kamrater![]()
Nej för bövelen! Har inte signat någon Omega eller nåt annat heller.Den damp ner för ett par veckor den hos mig. Har du signat upp för en Speedy Tuesday LE? Om inte så är det konstigt att du får den?
Det är en fin titel att vara gubbajävel![]()
Roligare än så här blir det fan inte en fredagkväll för en gubbjävel i de arbetande klasserna.
Måste vara nån klockbroder som driver med digNej för bövelen! Har inte signat någon Omega eller nåt annat heller.![]()
Kämpa
Har tråkigt,ligger bara i sängen och byter klockor som en tjej byter kläder.![]()
Här en gammal Chtono Swiss.
Mycket fin! Grattis!Firar det senaste inköpet med lite bubbel i Stockholmo![]()
I mörker?Borstar tänderna.
![]()
TackMycket fin! Grattis!![]()
Blått är fräscht. Ser fram emot kläm.
Riktigt nöjd hittillsBlått är fräscht. Ser fram emot kläm.![]()
Grattis den va jävligt snyggMycket fin! Grattis!![]()
Fortsätt gärna med fina klockbilder!![]()
Var ute med kameran och filmade en sak idag och hade lite tid över. Då slog det mig att i en PM diskussion med @Clark Kent för några månader sedan där jag hjälpte honom med en snabb Photoshop editering och sa i förbifarten att jag fotar/filmar lite på fritiden att han sa att jag borde fota min klocka...
Sagt och gjort, första gången jag fotar en klocka (utöver med mobilen) men troligtvis inte den sista då det var roligt.
(För eventuella fotointresserade är bilden tagen med 100mm 2.8 macro med en gammal canon 70D, fotat med 2.8 bländare och för säkerhets skull "focus stackade" jag ett par bilder på tavlan/ringen för att garanterat ha fokus)
Vänligen,
Martin
Fel dag igenÄr det fler som fått denna i lådan i dag?
Jag som inte ens gillar Omega
![]()
Tyst! du är partisk.Miljöbov!![]()
Klart du skall ut, det är ju sen gammalt.Funderar på om man vågar sig ut på Oxhälja.![]()
Vet inte vad som är fel på mig men läste först "Åkte på Kaninkastrering"Åkte på Kaninrastning,
![]()
Tror Superman snart kommer att bli en Speedy Gonzales.Snart dags för en egen speedy![]()
Litta sen på de men ändå![]()
![]()
Det är aldrig försent för en weissbier. Tyvärr har ju bolaget i Luleå slutat att sälja Stiegl Weisse, finns endast som beställningsvara.Litta sen på de men ändå![]()
![]()