Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
A10? Coolt!Skydiver och Warthog. Tjoho!
![]()
Åh! Guld! Många tack!Det är inte så krångligt. Gör så att du ställer datumet en dag/datum innan dagens. Se till att inte göra detta mellan kl21-03 bara. Ställ tiden till 6 så är det lugnt. Efter detta vrider du fram tiden tills dag och datum hoppar över till dagens. Då vet du att klockan är strax efter midnatt på korrekt dag. Sen vrider du klockan till korrekt tid. Är klockan 3 på eftermiddagen måste du alltså vrida tiden framåt 12 timmar och sedan 3 timmar till för att landa på klockan 3 på eftermiddagen.
Hoppas du förstår, annars är det bara att dra iväg ett PM så ska jag försöka förklara det bättre.
Lycka till! Snygg vinst mot HV sist. Ni blir farliga i år!Det görs inte många knop på jobbet, då kan man ladda för hockeydrabbningen ikväll![]()
Jo de kan gå rätt långt, kommer monstret upp i kapacitet ordentligt blir han farlig , tycker dock att backsidan ser rätt tam ut, som vanligtLycka till! Snygg vinst mot HV sist. Ni blir farliga i år!
Backsidan känner jag igen från mitt Skellefteå. Men ni har Monstret. Härligt men ny säsong, lycka till!!Jo de kan gå rätt långt, kommer monstret upp i kapacitet ordentligt blir han farlig , tycker dock att backsidan ser rätt tam ut, som vanligt
Tack, lycka till ni oxåBacksidan känner jag igen från mitt Skellefteå. Men ni har Monstret. Härligt men ny säsong, lycka till!!
Mångsidig klocka!![]()
Vi cyklar hemåt efter att ha fått applåder. Igår sprang vi hem efter att ha fått onda ögat. Omväxling förnöjer.