Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redigt glas med mjölk, mycket bra.Glömde bort att käka muffinsen jag tänkte käka i helgen! Så jag bjussar mig själv för att jag var så duktig igår!
![]()
![]()
Sitter som en smäck! En sån måste du ju ha
Fan så trevlig den där ser ut att vara!Med ny klocka åker man kollektivt. Dels för att utmana ödet och dels för att man inte har råd med mer..
![]()
Mycket fin, och ser ut att sitta som en dröm på handleden. Hatten av!Med ny klocka åker man kollektivt. Dels för att utmana ödet och dels för att man inte har råd med mer..
![]()
Grattis!Med ny klocka åker man kollektivt. Dels för att utmana ödet och dels för att man inte har råd med mer..
![]()
Bara inventering som kan gör det värre verkar det som.Degar på jobbet och ute har hösten fått fäste på allvar, snart är det jul![]()
Snyggt!Njuter av nya urtavlan!
![]()
Ja den är avklarad, dock tar jag hellre höst året om än den här jävla investeringenBara inventering som kan gör det värre verkar det som.![]()
Tur inte du står på min lönelistaJobbar så jag nästan blir utbränd!![]()