• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

image.jpg
Avhandlar en uppsats om överviktens hälsopåverkan medan jag i bakgrunden försöker finns en lösning på varför skruvnitarna till länkbitarna automatisk skruvas upp under daglig användning... Någon med lösning eller liknande problem?
Kan tyvärr inte hjälpa dig, men tummen upp för din simultankapacitet;)

image.jpg
Avhandlar en uppsats om överviktens hälsopåverkan medan jag i bakgrunden försöker finns en lösning på varför skruvnitarna till länkbitarna automatisk skruvas upp under daglig användning... Någon med lösning eller liknande problem?
Mina skruvar har aldrig lossat men det går ju att använda loctite. Många länkar har det från början. Men se till att använda rätt sitt så du kan få lös skruvarna sen!

image.jpg
Hände med min Oris också. Löste det med att dutta pyttelite transparant nagellack kring skruven.

Jodå, har ett Orange jag körde förra sommaren, bytt fån så inga bilder jag kan lägga upp omedelbart.
Just nu är den i bankfacket men tänkte rotera lite nästa vecka och då kan jag klämma dit ett svart om du vill.
Själv funderar jag på ett vitt till nästa sommar.
Jaaaa, härligt, tror Rubber B vore häftigt till den. Tills vidare provar jag ett Tropic, funkar rätt bra det med :)
CA41EFF4-C81C-493D-8310-8CB6DA205FAD.jpeg

Tillbaka
Topp