Schaffenhausen
Basic
Precis städat lägenheten så fick bli 5 min vila i sängen efteråt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt. Livsfarligt det där.Precis städat lägenheten så fick bli 5 min vila i sängen efteråt
![]()
Jag säger köp! Ser riktigt bra ut den där. Sitter den bra på handleden? Du har väl också lite tunnare armar?Provade den här idag. Sjukt snygga färger, grym storlek. Gedigen. Överlag väldigt överraskad och är väldigt nära ett köp... vad säger panelen? Glömde ta ett WS
![]()
Provade den här idag. Sjukt snygga färger, grym storlek. Gedigen. Överlag väldigt överraskad och är väldigt nära ett köp... vad säger panelen? Glömde ta ett WS
![]()
Jo jag har tunna armar men den satt som en smäck.Jag säger köp! Ser riktigt bra ut den där. Sitter den bra på handleden? Du har väl också lite tunnare armar?![]()
Ja typ. Blågröna färger fast väldigt diskreta.Otroligt fin . Visst är det blå dial och grön bezel?? Eller ser jag fel . ?
Inte äcklig!Försöker att vara på benen så mycket som möjligt men det resulterar i svullnad, så just nu har jag lagt mig.
Förlåt för äcklig bild på min fot.![]()
![]()
Sitter ju grymt bra! Ser ut att bäras mindre än vad diametern säger. Hmm, jag som valt bort denna pga storleken. Nu får jag tänka om tror jagJo jag har tunna armar men den satt som en smäck.
Vill dock ha med länk men det kunde dom ordna direkt. Tjejen fotade tydligen:
![]()
![]()
Jag hade också valt bort den. Såg i butik nu, testade även svarta på länk. Dom sitter svinbra, blev som sagt förvånad.Sitter ju grymt bra! Ser ut att bäras mindre än vad diametern säger. Hmm, jag som valt bort denna pga storleken. Nu får jag tänka om tror jag![]()
Tapaaz.!!
![]()
Den ser bra ut! Magnussons? Vad exakt är det för modell? Har dålig koll på Seikos.Provade den här idag. Sjukt snygga färger, grym storlek. Gedigen. Överlag väldigt överraskad och är väldigt nära ett köp... vad säger panelen? Glömde ta ett WS
![]()