Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack : )Cool bild!
Kul med nya medlemmar. Men nog får du bli lite mer aktiv nu när jag tvingat med dig på KS.Ser på Irland-Danmark
Gurka, Hendricks gin "I assume..."?![]()
Blev så jävla sugen på GT så cyklade iväg och köpte tonic. Livets dryck alltså, även om bytistyskorna i korreköket stör min kvällsfrid![]()
Har du köpt upp alla klockor på royal watches?Spanar in den nya.
![]()
![]()
En GT är aldrig fel.![]()
Blev så jävla sugen på GT så cyklade iväg och köpte tonic. Livets dryck alltså, även om bytistyskorna i korreköket stör min kvällsfrid![]()
Haha nä dåHar du köpt upp alla klockor på royal watches?![]()
Snygg bild!-Avslutar vår första dag i Århus med ett glas Laphroig medan jag kollar på urverket som byter färger. Cool byggnad, grymt verk!![]()
![]()
Gurka, Hendricks gin "I assume..."?![]()
Du är ju från Alingsås! ,varför hörde du inte av dig i torsdags när jag var där och letade lunchsällskap? Jag hamnade på Stures bowling helt själv.![]()
Och så kom gästerna. Så himla gott!![]()
Bra musikval!![]()
Tar en bärs och lyssnar på Wilmer X!
Låter som fickpingis var roligare...Du är ju från Alingsås! ,varför hörde du inte av dig i torsdags när jag var där och letade lunchsällskap? Jag hamnade på Stures bowling helt själv.