Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar denna och MobergsInstämmer, inte god alls. Hade en flaska från förra året kvar hemma, mycket bättre![]()
Hemmagjord ska det vara! Lagrad 14 månaderGillar denna och Mobergs
![]()

De kanske skulle ta bort Karl-Bertil, Kan du vissla Johanna och Kalle Anka till nästa år också. Någon måtta får det väl ändå vara.Nya Ingenieur? Första jag sett på KS.Jul i Götlaborg...
![]()
Lätt att vinna när man kryssar egna siffrorYES!!!!!
![]()
Säg till henne att sovklocka har man inte före 19:00.![]()
Har gjort grundkonstruktionen på pepparkakshuset och lämnar över finliret åt barnet. Frågade varför hon ville ha båda klockorna på samma arm. ”Det blir snyggare så” blev svaret.
Modifierad av Jälmers till hennes 5-årsdag
Lägg av , jag är en värdig vinnareLätt att vinna när man kryssar egna siffror![]()
Hon har varit tant i typ 25 år...
Haha, ettan kom ju aldrig!YES!!!!!
![]()
Ok då , fan vinner aldrig någotHaha, ettan kom ju aldrig!![]()

Du kan säga att det är samma här... värdelöst...Ok då , fan vinner aldrig något![]()
Smakar som en drömEfter ett recept jag såg på tuben...
Men vad ända in i H-lvete är det som försegår!!!
Vad är det för julhatare som har planerat julen på SVT i år? Först så bandar man julvärdarna och slopar direktsändningen, och nu har man flyttat Svensson, Svensson från julafton till idag. Jag blir f-n förbannad på riktigtDe kanske skulle ta bort Karl-Bertil, Kan du vissla Johanna och Kalle Anka till nästa år också. Någon måtta får det väl ändå vara.
Clark Kent RASAR!!!!
![]()
En nyårslott i vinst i alla fall! Yey..
![]()