Haha! Jag må verka gammal, men riktigt där är jag inteGrattis på bemärkelsedagen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Jag må verka gammal, men riktigt där är jag inteGrattis på bemärkelsedagen!![]()
Trodde du var 90 med tanke på ditt nic.Haha! Jag må verka gammal, men riktigt där är jag inteDäremot vidarebefordrar jag hälsningen till min kära farmor
![]()
Förståeligt! Jäkligt lätt att missförståTrodde du var 90 med tanke på ditt nic.
Men stort Grattis till Farmor.
Trodde nästan att jag var ensam med svart! Härligt att se![]()
SHL-sub!
Tack!Den har jag inte sert innan! Riktigt snygg Vacheron, vet du vilken ref?
Dom där är fina men 2017 borde du sparat ett par år till. Skriv gärna hur du upplevde skillnaden mellan dom.Precis slängt in potatisgratängen. Då hinner man med en ölprovning de-lux.
![]()
Det roligaste var att vi fick en vakt på oss några sekunder efter att jag tog bilden. För där får man tydligen inte fota.Gtg efterfest (vi som kom in)
![]()
Varar inte julen ända till påsken på KS?Nu är glada julen slut slut slut....
Julprofilbild kastas ut ut ut...
![]()
Men till nästa år igen..
Kommer han tillbaks min vän.
För det har han lovat!![]()
Lumen går kungligt med kaffetGodmorgon KS![]()