Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gött Mooooos!
"Gottegris" dock nyttigt. Jag o frun åt dumplings i kväll. Vegetarisk fyllning!
Självklart. Vi kör väl flygarfredag i morgon?![]()
Kvällsklocka och kvällspromenad.
Aerospace igen.
Där sa du nåt. Jag hade packat ner en annan av dina gamla avlagda klockor i löparryggan, men jag byter. Den jag tänkte bära på dagen kan jag bära på kvällen istället nu när det ändå ska bli bubbelfri februari.Självklart. Vi kör väl flygarfredag i morgon?![]()
Underbar tavla!Testar nya klockan![]()
![]()
Ha! Mina klockor är aldrig avlagda, bara skickade till ett bättre ställeDär sa du nåt. Jag hade packat ner en annan av dina gamla avlagda klockor i löparryggan, men jag byter. Den jag tänkte bära på dagen kan jag bära på kvällen istället nu när det ändå ska bli bubbelfri februari.
Verkligen, lite stardust/black hole over det helaUnderbar tavla!![]()
Jo då,det går väldigt sakta framåt fortfarande mycket smärta att ta sig igenom. Har pratad med min fysioterapeut och hon säger att det kommer att ta minst ett år innan jag är någorlunda återställd så det är bara att bita ihop och träna.Hur går det för dig? Såklart oerhört mycket jobb att ta sig tillbaka, men hoppas allt går så bra som möjligt!
Där sa du nåt. Jag hade packat ner en annan av dina gamla avlagda klockor i löparryggan, men jag byter. Den jag tänkte bära på dagen kan jag bära på kvällen istället nu när det ändå ska bli bubbelfri februari.
Du är nog den enda som förstod den här bilden!Förstår ditt klockval!![]()
Till och med helvit februari. Det ska bli spännande.Bubbelfri februari?!![]()
Men så jäkla snygg!Sinn 256. Har fortfarande inte riktigt vant mig vid 38,5mm. Tavlan känns väldigt liten pga den relativt breda bezelringen.
![]()
Se där ja! Man kanske skulla joina...Till och med helvit februari. Det ska bli spännande.
Vad fin han har blivit!Kattlådan behöver en översyn
![]()
![]()
Haft helvitt sedan 2 nov 1998. Går hur bra som helstTill och med helvit februari. Det ska bli spännande.
Let´s not overdo it.Haft helvitt sedan 2 nov 1998. Går hur bra som helst![]()
Kommer katten från er?Vad fin han har blivit!![]()