Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tankar!
![]()
Grymt jobbat, önskar jag kunde leverera såVad slår nybakade frallor på söndag morgon?
![]()
Grattis!Beundrar födelsedagspresenten som jag precis blivit med. De bästa presenterna köper man själv nu för tiden haha.
Första klockan med cert utfärdat på min dagOch det är den första Datejusten som jag äger. Har man blivit vuxen nu?
Beundrar födelsedagspresenten som jag precis blivit med. De bästa presenterna köper man själv nu för tiden haha.
Första klockan med cert utfärdat på min dagOch det är den första Datejusten som jag äger. Har man blivit vuxen nu?
Stort grattis på din dag och din nya DJBeundrar födelsedagspresenten som jag precis blivit med. De bästa presenterna köper man själv nu för tiden haha.
Grattis!![]()
Tack! Och du valde rätt med den mindre Sea-Dwellern tycker jag. Min 43mm får åkpass tyvärr. Den är helt enkelt lite för stor på alla ledder.Stort grattis på din dag och din nya DJ![]()
Snyggt jobbat, och skönt val.Beundrar födelsedagspresenten som jag precis blivit med. De bästa presenterna köper man själv nu för tiden haha.
Tack, jag gillar den mycket och bra balans mot sportRolexarna tycker jag. Det kanske blir en DayDate någon vacker dag![]()
Självklart! Och det är väl dags snart igen för en gtg?Bra val! Satt själv och kikade på just DJ i 41mm senast igår. Hinner nog klämma på din på något gtg innan det blir köp.![]()
Snyggt jobbat, och skönt val.
Grattis på bemärkelse dagen och njut av en grym pjäs![]()
Mycket stiligt! Grattis med dagen och din fina present!Beundrar födelsedagspresenten som jag precis blivit med. De bästa presenterna köper man själv nu för tiden haha.
När kommer det ett WS?Beundrar födelsedagspresenten som jag precis blivit med. De bästa presenterna köper man själv nu för tiden haha.
Mycket stiligt! Grattis med dagen och din fina present!![]()
Grattis grattisDax att städa lite innan alla gäster kommer för att fira min födelsedag![]()
Där hade man velat gå och plocka lite...vädret ser gott ut![]()
Är och säljer på bakluckeloppis![]()
Grattis!Dax att städa lite innan alla gäster kommer för att fira min födelsedag![]()
Grattis på födelsedagen!Dax att städa lite innan alla gäster kommer för att fira min födelsedag![]()