Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar, snygg som attans!Jag har minsann handlat...
![]()
Grattis, ångrar att jag sålde minJag har minsann handlat...
![]()
Tänk att få möta våren med den där, kul! GrattisJag har minsann handlat...
![]()
Grattis! Riktigt snyggt!Jag har minsann handlat...
![]()
Läser igenom senaste krigsplaceringsordern som kom idag
![]()
Inget inom försvarsmakten iafIntressant! Vad jobbar du med om man får fråga?
Bra..memorera och brännLäser igenom senaste krigsplaceringsordern som kom idag
![]()
Inte jag, fick hem ett brev för ett tag sedan att jag inte längre är krigsplacerad, har tydligen gått för länge sedan jag gjorde lumpenInget inom försvarsmakten iaf
Har du gjort lumpen så får du en krigsplaceringsorder ifall det skulle bli krig.
Haha tiden går snabbtInte jag, fick hem ett brev för ett tag sedan att jag inte längre är krigsplacerad, har tydligen gått för länge sedan jag gjorde lumpen![]()
OMG vad ska man göra dåInte jag, fick hem ett brev för ett tag sedan att jag inte längre är krigsplacerad, har tydligen gått för länge sedan jag gjorde lumpen![]()
Snyggt och grattis , länken ser lite slapp ut på bild två, sitter den ordentligt?Provar nyköpet, hur är storleken, hur sitter den, ska jag ställa den osv osv? Varför har jag pinnhandled?
![]()
![]()
![]()
Tycker den satt snyggt på dig så behåll, hur cool som helstHar inte fått justerat länken än eftersom jag är lite osäker på att behålla, måste säga att det går mer och mer åt att den får stanna. Så jäkla rolig modell, mina pinnar till handleder får kanske kämpa lite![]()