Tur att man kan lägga band på sig själv, annars hade den vinsten varit kraftigt reducerad. Hybris.Det där var det sjukaste. Får min spelhjärna att vilja börja igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tur att man kan lägga band på sig själv, annars hade den vinsten varit kraftigt reducerad. Hybris.Det där var det sjukaste. Får min spelhjärna att vilja börja igen.
Den är fin den, din AT!![]()
Dricker bärs och kollar fotboll, är säkert bara jag som gör...
Släpp det en stund och börja igen om en stund!Överväger att lägga ner och istället gå förbi på Ringvägen och be dem ordna det åt mig. Bäst så kanske, så man inte behöver ta ett lugnande piller..
Men en jädra vacker dinka iallafall!En Mojito utanför huset. Inte världens vackraste glas kanske men gott är det...
![]()
Det var en målande beskrivning, ta det lugnt så du inte repar nåt, då behöver man verkligen lugnande pillerFörsöker montera tillbaka det jävla gummit på den jävla klockan men de jävla hålen är lika lätta att hitta som en piggelin i Gobiöknen.
![]()
Hehe ja.. kände att jag höll på att slå slint helt ett tag. Har ju fått på det förut.Släpp det en stund och börja igen om en stund!
Vet precis hur det är...
Rakt in på klockkontotTar ett glas juice och smälter gårdagens sjukaste.![]()
![]()
S&S kör med väldigt långa bandstift, om det är någon tröst kompisFörsöker montera tillbaka det jävla gummit på den jävla klockan men de jävla hålen är lika lätta att hitta som en piggelin i Gobiöknen.
![]()
SoS gummit är helt hopplöst, man kan klsöa öronen av sig innan det är klartFörsöker montera tillbaka det jävla gummit på den jävla klockan men de jävla hålen är lika lätta att hitta som en piggelin i Gobiöknen.
![]()