GWD
Silver
Njut, snart är det minus 20 och en meter snö.33 grader varmt, jag vägrar fan gå ut, nu börjar man på allvar bli orolig.![]()
Detta är inte normalt nånstans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njut, snart är det minus 20 och en meter snö.33 grader varmt, jag vägrar fan gå ut, nu börjar man på allvar bli orolig.![]()
33 grader varmt, jag vägrar fan gå ut, nu börjar man på allvar bli orolig.![]()
Fan vad jag längtarKämpa det är 138 dagar kvar till julafton![]()
Stört omöjligt att njuta av denna temperaturNjut, snart är det minus 20 och en meter snö.
Borde vara en egen del på forumet.Vi skulle nästan dra igång Klocksnacks blodgivarklubb![]()
Sa jag att vi har duggregn och 20 grader nu...Stört omöjligt att njuta av denna temperatur
Jäkla fint porslin!En vanlig dag på landet...
![]()
Fy fan för dig @jabla! Nu kommer inte ugnspannkakan jag har i ugnen kännas alls speciellt spännandeEn vanlig dag på landet...
![]()
Fy fan, jag ska flyttaSa jag att vi har duggregn och 20 grader nu...![]()
![]()
![]()
![]()