• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Julöl var temat för ölklubbsträffen på Helsingborgs bryggeri.

WP_20181003_19_12_28_Rich (2).jpg

Fick även förhandssmaka en limited edition lagrad på ekfat som släpps 3/12.

WP_20181003_19_12_52_Rich (2).jpg

Ebay uk, blocket ibland samt även " sk kinasidor". Kolla även Kjell och company " verktygsset för klockor" Kom dock ihåg kvalitet är inte den bästa alla gånger på dessa set man köper. Mitt råd sök på nätet efter watch tool så finns det en uppsjö av verktyg/set i olika prisklasser. (Bergeon kan rekommenderas dock kostar dessa en del)//:pompus:

Ska kolla på det, tack för tipsen! :)

La precis 2st jackor till som jag hittat i garderoben HELT oanvända... plus jag har redan en jacka ute som jag har använt men fy fan med kläder som jag har i mina garderober som bara ligger... fyllt massa säckar till klädinsamling men dessa 3st jackor tycker jag är för fina att skänka bort ;)
E26cZx70Td2R%jSvxmgJoA.jpg

God morgon!
Skönt att inte vara den som lägger upp första morgonbilden!
Ska jobba en halvmeter från forsande vatten i dag, då får vintageklockorna stanna hemma! :)
70844D8B-C3FE-4D85-8880-D032B3F06A6B.jpeg
Godmorgon ! Hoppas att du har rätt utrustning på dig idag med tanke på att du skall jobba väldigt nära ett levande väsen!
Kaffestund
2 grader ute
07526658-2193-4F1A-AAE1-ADB90516D9D4.jpeg
Godmorgon! Sitt kvar i stugvärmen om du upplever att det är kallt idag//;)

Senast ändrad:
Godmorgon ! Hoppas att du har rätt utrustning på dig idag med tanke på att du skall jobba väldigt nära ett levande väsen!

Godmorgon! Sitt kvar i stugvärmen om du upplever att det är kallt idag//;)
God morgon @LESA !
Kommer att gå längs ena långsidan på ålhuset under dagen, men inte ensammen!
Vi har provat flytväst men det blir för klumpigt.
Och, ja! En älv är definitivt ett levande väsen! :)

Tillbaka
Topp