Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tisdag hela veckan!Va fan?! 7 speedys på en och samma sida?!!!
VAD HAR JAG MISSAT?!
Det är väll inte tisdag idag?!
HeheTillfälligt band ikväll när de andra ligger på elementet. I vanlig ordning alldeles för smalt
![]()
En sinnrik konspiration för att väcka ditt slumrande sug efter en Speedy...Va fan?! 7 speedys på en och samma sida?!!!
VAD HAR JAG MISSAT?!
Det är väll inte tisdag idag?!
För det suget finns inte alls där som det är menar du?En sinnrik konspiration för att väcka ditt slumrande sug efter en Speedy...![]()
Nyss hemkommen från jobbet tar jag en titt på den gräsmatta där jag igår krattade upp vartenda litet löv...
Tror det blir en annan favorit, John Fogerty med bandet som börjar på C.Har från en av C-hyllorna valt ut något lite udda för att vara mig till morgondagens skivtips. Nix @jabla , det blir konstigt nog inte Casanovas, som jag vet är ett av dina favoritband ...![]()
Sluta spjärna emot nu och kom tillbaka till oss.För det suget finns inte alls där som det är menar du?
Tror det är ett tecken kanske?