Barricello
Guld
Räknar på när man kan köpa nästa klocka, kollegan tror dock att jag kalkylerar på jobb...![]()
...undrar hur mycke tankar man lägger på Ur under en arbetsdag Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Räknar på när man kan köpa nästa klocka, kollegan tror dock att jag kalkylerar på jobb...![]()
...undrar hur mycke tankar man lägger på Ur under en arbetsdag flytgödsel som doftar så ljuvligtInne på frukost! Idag är de tänkt att jag ska köra flytgödsel på förmiddan, så inge mening att tvätta klockan idag heller
![]()
ca 98% skulle jag tippa på...undrar hur mycke tankar man lägger på Ur under en arbetsdag
![]()
hahaha.. ja, helt klart har man en diagnos, lr i alla fall ett beroendeca 98% skulle jag tippa på![]()

= större tomteBörjar bli lite dåligt med plats på klocktomten![]()
![]()
Ja eller hurflytgödsel som doftar så ljuvligt![]()
Hahaha, ja en del... slutade med att jag och kollegan satt och kollade på nya BB 58 när ytterligare en kollega kommmer in och bara skrattade åt oss....undrar hur mycke tankar man lägger på Ur under en arbetsdag
![]()
Den där muggen tar ju en hel kanna!![]()
Suger i mig en stor stark inför en hel dag av utbildande.