Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
	Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus. 
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kanske rör dig i bättre områden än jag gjorde när jag var i Hamburg. När jag klev av tåget centralt möttes jag av hemlösa och pundare i överflöd.Porsche-center Hamburg![]()
Hamburg är Tysklands näststörsta stad så det finns förmodligen både det ena och det andra. Igår var jag inne på dedikerade Rolex, Omega, Patek Philippe m.m.Du kanske rör dig i bättre områden än jag gjorde när jag var i Hamburg. När jag klev av tåget centralt möttes jag av hemlösa och pundare i överflöd.
Smart med kompassen så man hittar hemHälsar på släkten söderut, lite annat väder här så kavajen fick hängas bort och skjortan vikas upp. Då passar breitlingen perfekt
![]()
Åker spårvagn med en nygammal flamma
Välkommen hem till ett, hm, inte soligt Sverige!Lämnar ett soligt Nice. Flyger med Air King.
![]()
Vill man ha chips så vill manMyser framför brasan med Herman
![]()
Blåser storm här, jag som lovat dottern en chipspåse och närmsta butik måste vi åka båten till.... ska bli kul om nu fortfarande vill ha chips