xigzo
Guld
Sitter lite hårt?Svettas ut julen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter lite hårt?Svettas ut julen![]()
Värre än mina pizzor-Blev sugen på en grislig pizza
![]()
Ja verkligen. Fick en newborn-insats dessutom, så nu kan dottern börja använda den direkt.TripTrap är bra grejer, julklapp som räcker i många år.![]()
Inte ens i närheten!Värre än mina pizzor![]()
Citerar mig själv då det var jävligt svårt att pricka hålet. Satte dit en ny tron istället så nu kan man skita kungligt! Utan spolkant och mjukstängande lock dessutom, fint ska de va![]()
HahahaInte ens i närheten!
Du är kungen av mat som ser ut att redan varit äten en gång.![]()
HahahaMjukstängande är bra men farligt om man inte har det på samtliga holkar i huset.
#ensomväckthalvahusetmittinatten
- Supersnygg! Vad är det för ref?![]()
Ninjan på!
Det är nog en lite missvisande bild, den sitter inte hårt, tacka gudarna för glidelockSitter lite hårt?![]()
Aaah, Kunglig toilette!Citerar mig själv då det var jävligt svårt att pricka hålet. Satte dit en ny tron istället så nu kan man skita kungligt! Utan spolkant och mjukstängande lock dessutom, fint ska de vapassade även på att byta klocka
![]()