• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jobbar
20190102_134904-01.jpeg
Trevligt!
Något annat som fått lämna?

Så fick Sicura avsluta 2018.
Året då klockintresset tog fart på allvar och samlingen gick från 4 till 11.
Målet för 2019 är att sälja av de som inte används och införskaffa en Milgauss.
Gott nytt år på er alla.
IMG_20190101_015331.jpg
Breitling Sicura! Riktigt snygg, speciellt sekundvisarspetsen, min favorit. Gott nytt.

• Like
Reactions: JDH
Drar ut handduken från skåpet på Friskis och Svettis efter träningen och märker att min Hamilton Khaki King landar på kristallen, men fortsätter ett samtal och hur endorfin och dopamin får en att känna sig bra efter träningen. Life goes on, även motoriken i klockan. Vad kostar det annars att byta kristallen och var lämnar jag in den (bor i stockholm)?
IMG_1592.JPG

Drar ut handduken från skåpet på Friskis och Svettis efter träningen och märker att min Hamilton Khaki King landar på kristallen, men fortsätter ett samtal och hur endorfin och dopamin får en att känna sig bra efter träningen. Life goes on, även motoriken i klockan. Vad kostar det annars att byta kristallen och var lämnar jag in den (bor i stockholm)?
IMG_1592.JPG
Änna Ogilla på den. :(

IMG_1592.JPG
Näää, fy fasen :(.

IMG_1592.JPG
Dra ut kronan så att klockan stannar.

Tillbaka
Topp