Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar på kuratorn, har haft ”prattant” efter första infarkten, mår mycket bättre nu!Hoppas du väntar på något gott! ..då brukar de gå.. nä, de brukar ju va ännu segare då. ..jaja, hoppas de går bra!![]()
Avfarten mot Ånge. Låg där i torsdags förra veckan... Reagerade på den snitsiga triangeln i god tid innan bilenHar precis lämnat henne hos veterinären.
JAG körde försiktigt, men nån annan gjorde inte det...![]()
![]()
Hmmmm.... kanske det.......Bekantar mig lite med nyanländ vintage-Seiko......![]()
Vänjer jag mig med ”småleken” borde det bli en Oysterquartz DayDate härnäst![]()
Icebugs eller ännu hellre Nordic Grip. De sistnämnda de bästa för att inte tappa greppet.Ute på en livsfarlig lunchpromenad i halkan
![]()
Ok!Avfarten mot Ånge. Låg där i torsdags förra veckan... Reagerade på den snitsiga triangeln i god tid innan bilen![]()
Det är mycket konstigt vi skattebetalare får stå för tyvärr!Ok!
Misstänkte tidigt att det var en av Assistanskåren kallad ”såndärbil”
En oförsäkrad skorv som vi skattebetalare får tillslut får betala bärgningen på...
Dessa blir iaf allt ovanligare!
Lite skoj med triangeln!
Grattis!Skål för nytillskottet
Blev en annorlunda resa hit(se paketuppningstråden)![]()
Tack kompisGrattis!
Du smurfar till det såhär lagom till fredagsmyset!
Härligt![]()
Min farfar vänder sig i graven som gammal kommunpamp för bondeförbundet.Skål på er och ha en bra fredagskväll, trots Annie Lööf ...
![]()
Skål för nytillskottet
Blev en annorlunda resa hit(se paketuppningstråden)![]()
Kom ihåg... Begränsningar begränsningar.Jaha då fick man en massa jobb i 2019 nu när C och MP bildar regering med S och L... kul för min plånbok... får se om de tar bort de tillfälliga uppehållstillstånden för då exploderar det för mig... då kanske jag bryter min OWG och köper en klocka för varje dag i vecka... Det gillar inte min Omega!
![]()